Sabtu, 30 April 2011

cara menyambuhkan turun urat

  • kalau cara tradisional yg saya lakukan...saya buat kubangan di tanah sedalam -/+ 5cm seluas lebih kecil sdikit dari kurungan/dongdang/kranji..trus tak isi air....abis itu ayam taruh disitu,kurungin deh....sampai sembuh..
    cara lain..kasih kapsuk formula tiap pagi 1 kapsul selama 4 hari. slama minum obat ini jangan kasih obat lain..kecuali kalk..kalau belum sembuh jangan di lanjut. tunggu 2-3 hari lagi baru kasih formula lagi
  • rendam pake air dingin kemudian saya olesin dg Thrombopop gel,1 hari 2 x
  •  pakai daun sereh....saya keprak di rendam pakai air saya basuh terus saya balut pakai sereh dengan rutin walau hampir 2bulan akhirnya sembuh tetapi larinya sewaktu kejar babon tdk normal100% lagi.

  • tinggal pilih aja caranya  ini rangkuman dari para senior

Tiada ulasan:

Catat Ulasan